niedziela, 2 sierpnia 2009

Małgorzata




4 komentarze:

  1. No, no... ta galeria trzyma poziom!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1ka mi się podoba... ale troszke inaczej bym poprzycinał... bo te ciemne włosy jakoś nie pasują... musimy się umówić na jakieś wspólne focenie. Cały przyszły tydzień jestem wolny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli galeria trzyma poziom to wklad ogromny modelek :P
    Dobrze bylo by sie w koncu zmowic w takim razie razem, choc przyszly tydzien moze byc cieżki.
    Co do przyciania, może rzeczywiscie było by lepiej np. z odlsonieta szyja, bez wlosów. Klarowniej..., tak cos w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. więcej pupy i odsłonięta szyja... o to właśnie mi chodzi... kurcze bo ja tylko przyszly tydzien jestem w wawie a potem to mnie nie bedzie juz dluzszy czas... :( wymysl cos !!

    OdpowiedzUsuń